Iklan Snickers

Standard

Pertama kali ngeliat nih iklan, “maksudnya apaan sih?” .. *apa hubungannya antara sepakbola ama tuh gadis yang pake yukata/kimono di depan gawang?” –.–“

Pertama kali ngeliat, aku nggak dong apa maksudnya. Tapi setelah ngeliat tuh iklan berkali-kali, akhirnya ngerti apa maksudnya 😀 :D.. iklan yang angeh! Sumfeh! Tapi lucu banget. Jadi terlintas, “jangan-jangan kalo a panji kelaperan di lapangan futsal, dia jadi kayak si penjaga gawang itu lagi?!! Oh no!” .. *ngebayangin yang nggak-nggak.

# postingan sekilas ajah 😛

Advertisements

10 thoughts on “Iklan Snickers

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s